No us molesteu en llegir-ho, només us dic que he canviat el decorat

La cosa no dona per prendre’s la molèstia de llegir-ho, però em semblava una desconsideració passar per alt un canvi  d’aspecte del blog sense fer ni tan sols la mínima referència. Per molts motius que no seria capaç d’explicar amb prou rigor, crec que no és gens recomanable  anar  fent canvis de format en “productes” com ara un blog, i com que m’agrada ser coherent i practicar amb l’exemple allò en el crec, encara que no em satisfeia el format anterior, he anat aguantant el tema  fins avui en què WordPress ha posat a disposició aquest nou, el Notepad, que em sembla  senzill, atractiu i amigable. Espero que el meu estimat amic  marquetinià de professió i vocació em digui tot el contrari, per no faltar al costum de no estar (quasi) mai d’acord en aquesta matèria  🙂

Deixa un comentari

