El que importa és el concepte

pepsi1

“El que importa és el concepte, no la imatge”. Amb aquesta pocasoltada es despatxa una agència creativa per intentar justificar la pífia que ha fet utilitzant imatges de les Bahames per promocionar ¡la Costa Brava! Oi que sembla un acudit? Doncs és autèntic.

No sé què està passant amb els responsables de màrqueting d’algunes organitzacions, però m’ho imagino: que són uns incompetents, nouvinguts d’altres professions. Si no, no s’explica que algunes perles de la publicitat vegin la llum. Com la d’un calendari del BBVA, un prodigi de la hibridació de missatges incomprensibles i una altra de Marina d’Or, un despropòsit fet realitat.  Aquí les teniu:

calendario-bbva

Aquesta perla la vaig trobar a los sueños de la razón (bloc recomanat).

La de Marina d’Or surt d’un comentari del Facebook del meu amic Lluís Khan. Tampoc té desperdici:

marinadorlogogrande1

El Lluís feia aquest comentari en el seu mur:

“La setmana passada parlaven de l’exitós logotip de Nike i la importància de la imatge corporativa.
Avui volia fer referència a un cas contrari, on una imatge mal concebuda  i , en aquest cas, a través de un mal SLOGAN por ajudar (i com…) a tirar per terra tota una campanya promocional.
Si analitzem lo de Marina d’Or, és de delicte:
Marina d’Or, “CIUDAD DE VACACIONES”!
Qui ha escollit aquest “claim”? La competència..? Un enemic..?
Si analitzem què busquen els urbanites (públic objectiu del complex d’Oropesa) per a les seves vacances, el primer element que ens ha de venir al cap és: FUGIR DE LA CIUTAT…
Si això és així (i ho és), com poden ser tan inútils de proposar-nos anar de vacances a una altra ciutat?
És tan com dir-nos:
¡NO VAYAS AL CAMPO O A LA PLAYA!
HUYE DE LA CIUDAD DE TODO EL AÑO PARA ENTRAR EN UNA CIUDAD DE VACACIONES…
En fí… el resultat de tot plegat és abastament conegut: Un forat de pèrdues gegantí on la ma de Zaplana i Carlos Fabra és més que evident.
La ma o la pota…”

I un parell d”amics Facebook” van fer la conya amb l’impagable eslògan  “Mejor ni lo sueñe”, on el desconeixement de més elemental ús dels signes de puntuació transforma una lloança en un consell a la renúncia.

Unes mostres del “nivellàs” que es gasten alguns dircoms.

Advertisements

2 responses to “El que importa és el concepte

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: