Les grues municipals de BCN

2944831001_bb356f6fd41

Jo m’havia proposat no parlar aquí de poli-tics, però això significa renunciar a la possibilitat de fer comentaris sobre la lleugeresa de les manifestacions a què ens tenen acostumats molts personatges públics —a costa de la reputació de les institucions que representen. Com que tinc per costum parlar en aquest blog de les organitzacions i de les persones que hi treballen i es relacionen, serà lògic que parli també dels polítics, els seus tics i les seves  institucions. De manera que obro una nova etiqueta en aquest blog,  “poli-tics”,  i la inauguro amb l’Alcalde de Barcelona i les grues municipals.

Avui he llegit que  l’alcalde Jordi Hereu assegura que el servei municipal de grues és deficitari. No parlaré des del meu rencor, desbordat per la última vegada que la grua se’m va dur el cotxe al dipòsit, no.  Ho faré com si mai hagués pensat si és que aquell funcionari municipal no tenia res millor que fer aquell matí, poc després de les vuit, que retirar el meu cotxe de la zona de càrrega i descàrrega, pocs minuts després de l’hora límit.

Vejam: si el servei de grues municipals és deficitari serà perquè sobren grues; i que sobren grues sembla que és obvi des del moment en què aquestes es dediquen a retirar nombrosos cotxes que no creen cap problema de trànsit. Al menys aquesta és l’opinió general, que es retiren cotxes i motos que no fan cap nosa.  Fins avui, jo estava convençut de que les “tarifes” de la grua eren una font més de finançament municipal, matussera com poques, però una font de finançament. Què hi farem, no? Però, si resulta que el servei és deficitari, aleshores el que cal fer, urgentment, és redimensionar-lo. Els ciutadans que financem aquesta aberració, avui desvetllada , hauriem d’exigir una sol·lució, perquè després de fer aquestes declaracions, l’alcalde Hereu no té cap argument raonable per no prendre d’immediat una decisió intel·ligent.  Encara que no descarto que ens estiguin prenent el pel.  🙂

2 responses to “Les grues municipals de BCN

  • Lluís K

    Ja sap, Sr. Einest (m’encanta dir-li així), que tot el que té a veure amb prohibicions, sancions, regulacions, etc dels nostres benvolguts governs de “progrés”… em provoca urticària mental. No afegiré res al seu post!!!

    • einestzara

      Lluís Khan, val a dir que la grua no és un invent d’un govern de progres ni de progrés, ja funcionava quan el consistori cantava el “Cara el sol”. Això fa que l’artefacte sigui encara una mica més odiós, oi? Del que em lamento és de que, desprès de tants anys de conviure amb el malson de la grua, ARA ens vulguin fer combregar amb rodes de molí. Gràcies per la seva presència. P.S. Pot tallar els cognoms del pseudònim per allà on vulgui: Einest Zara també queda “resultón”: em recorda el Viale Zara de Milà, avinguda carregada de records de joventut. (Un dia no sé què em van dir d’una cadena de botigues de moda que tenia un nom igual o molt semblant.)

Deixa un comentari

